4 decembrie 2009

“Vantu” care l-a luat pe Geoana!


Poate ca sunt paranoica, dar mi se pare ca Vantu i-a dat “vant” lui Geoana cu buna stiinta. Si a facut-o pentru a echilibra balanta pentru ca acum, dupa arestarea lui Popa, are nevoie si de Geoana si de Basescu (oricare din ei poate ajunge Presedinte). Popa este martorul-cheie intr-un proces impotriva lui Vantu si nu m-as mira sa aflam ca acesta a sters-o din tara!
Si sa nu ne amagim ca “intamplarea” nu a fost fabricata! Geoana a aflat azi cat de malefic este SOV. Si cred ca nici macar nu banuia…
Geoana nu pare sa fi realizat cat l-a costat “relaxarea” de la SOV. Probabil ca Iliescu ii zice lui Hrebe: “Mai, draga.. ti-am zis ca este un prostanc”. Asta in cazul in care nu isi rade in barba.
Cu cine vor vota romanii? Pe cine vor alege din troaca lui Vantu?
Cine va castiga pana la urma. Care aripa a “baietilor veseli”? Acum 20 de ani se luptau pe dreptul de a incepe jaful, acum se lupta care, cum sa il termine. Vom afla de Mos Niculae!

3 comentarii:

  1. Mi-a placut ca l-a luat vintu pe Geoana!
    Iar Basescu are nume predestinat pt. a da vinturi:)
    Pina una alta desi au trecut 20 de ani degeaba de la disparitia Mosului cel Rau, am ramas tot cu politica invirtindu-se dupa Lenuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu cred ca e lucratura, daca as fi fost prieten cu Geoana, l-as fi rugat sa nu treaca pe la mine, cunoscand care e situatia
    Oi fi si eu paranoic ? Trebuie sa beau ceva, macar sa stiu de ce sunt ametit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vantu care l-a luat pe Gioana
    Sufla-n panza lui Basescu,
    Sus, la far sta Iliescu,
    Votam iara de pomana?

    RăspundețiȘtergere