21 decembrie 2012

La oferta: Inceput-ul Sfarsit-urilor de tot felul!



Mi-am promis ca daca scapam de Sfarsitul programat pe 21 Decembrie a.c. ma reapuc de scris pe blog si iata-ma! As vrea sa imi dau cu parerea despre profetiile astea din era internetului. Eu sunt colectionara de profetii, dar cea mai tare mi s-a parut aia in care gangman-calul-dansator va anunta sfarsitul lumii intr-o dimineata linistita cand va implini miliardul de vizionari pe youtube. Asta marketing! care se ocupa de o melodie stupida, compilata la modul ordinar dupa niste piese din anii ’90 ! O sa ma grabesc sa vizionez si eu oroarea pe care se topaie la nivel mondial prin cluburi, sa vaz daca vine sau nu vine… Sfarsitul!
Si pentru ca exista internet, vom mai trai Sfarsit-uri ! De fapt, am putea spune ca era Sfarsit-urilor este abia la Inceput-urile ei.
PS : cunosc cativa oameni care il ultimii ani s-au pregatit pentru ziua asta ; adica si-au construit case din materiale naturale, pentru ca prin Tibet, pe unde au fost ei in vacante, umbla vorba ca azi toate materialele « nenaturale », gen beton s.a. se vor transforma in praf… si cum se uitau ei asa, in zarea pamantului, sa vada centrul galaxiei aliniat cu pridvorul casei lor, ce-or fi spus copiilor lor care, din frageda pruncie, asteapta sa vada lumea naruindu-se ? cred ca au zis : « dragii nostri copii, nu fiti dezamagiti ! si maine e o zi potrivita pentru Apocalipsa… mami si tati va iubesc J »

Un comentariu: